تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانونهای خدمترضوی شهرستان بم اظهار کرد: در سالروز شهادت امام جواد (ع)، جمعی از بانوان خادمیار و یاوران رضوی کانونهای تخصصی کتابخوانی و فرهنگي حامل پرچم متبرک حرم رضوی با حضور در مرکز نگهداری معلولان کم توان ذهنی دختر و پسر از آنان عیادت کردند.
وی ادامه داد: در این دیدار ۱۶۵ نفر از معلولان مرکز با زمزمه «رضا یا رضا» و با اشکهای شوق و دعا، ارادت و احساسات درونی خود را نسبت به امام رئوف و پرچم بارگاهش ابراز کردند.
مهدوی افزود: خادمیاران حرم رضوی با تبرک معلولان به پرچم رضوی از دلهای شکسته آنها دلجویی کردند و دقایقی از اوقات تنهایی آنان معطر به رایحه رضوی شد.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز