کد خبر : ۳۶۰۴۵۶
۰۸:۴۹

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

کاروان ۴۴ نفره زیارت اولی‌های بم عازم مشهد مقدس شدند

کاروان ۴۴ نفره زیارت اولی‌های بم عازم مشهد مقدس شدند
در راستای محرومیت‌زدائی و ترویج فرهنگ و سیره رضوی 44 زائر اولی به پابوس حرم امام مهربانی از شهرستان بم اعزام شدند.

محمود مهدوی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم، در گفتگو با آستان نیوز از کرمان اظهار کرد: به همت خادمیاران کانون تخصصی رسانه و روابط عمومی شهرستان بم ۴۴ زائر اولی به پابوس حضرت رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
مهدوی گفت: در راستای تدابیر بنیاد کرامت رضوی آستان قدس رضوی و به منظور توسعه فرهنگ زیارت و سیره امام رضا(ع) و فرهنگ گره‌گشائی از کار مردم، خادمیاران  کانون رسانه و روابط عمومی دارالصابرین تعداد ۴۴ زائر اولی محروم را شناسایی و در قالب یک کاروان با یکدستگاه اتوبوس جهت زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به مشهد اعزام کردند.
مهدوی افزود :هزینه اعزام کاین زائران مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده که توسط خادمیاران رسانه و روابط عمومی و با مساعدت خیرین تامین شده است.

 


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها