تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کورش خیاطی، دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان بافت گفت: با عنایت امام مهربانیها و به همت نیکوکاران و خادمیاران رضوی، ۱۴ زائر اولی عازم مشهد مقدس شدند.
وی افزود: به دنبال آن هستیم تا زمینه تشرف افرادی که به دلایل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانستهاند به حرم امام رضا(ع) مشرف شوند با کمک خیرین و ناذرین فراهم آوریم.
خیاطی ابراز کرد: این زائران به صورت رایگان، پنج روز میهمان امام رضا(ع) هستند و در مدت اقامت از خدمات اسکان، اطعام، حمل و نقل، برنامههای فرهنگی و زیارت گروهی بهرهمند میشوند.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز