کد خبر : ۳۶۰۶۷۷
۱۲:۰۹

۱۴۰۳/۰۷/۱۶
با حمایت خادمیاران رضوی؛

زائر اولی‌های بافت راهی مشهدالرضا(ع) شدند

زائر اولی‌های بافت راهی مشهدالرضا(ع) شدند
به همت کانون خدمت رضوی شهرستان بافت، کاروان زائر اولی امام مهربانی‌‌ها راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کورش خیاطی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بافت گفت: با عنایت امام مهربانی‌‌ها و به همت نیکوکاران و خادمیاران رضوی، ۱۴ زائر اولی عازم مشهد مقدس شدند.
وی افزود: به دنبال آن هستیم تا زمینه تشرف افرادی که به دلایل مالی و اقتصادی تاکنون نتوانسته‌اند به حرم امام رضا(ع) مشرف شوند با کمک خیرین و ناذرین فراهم آوریم.
خیاطی ابراز کرد: این زائران به‌ صورت رایگان، پنج روز میهمان امام رضا(ع) هستند و در مدت اقامت از خدمات اسکان، اطعام، حمل و نقل، برنامه‌های فرهنگی و زیارت گروهی بهره‌مند می‌شوند.

 


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها