آخرین اخبار
کد خبر : ۳۶۶۱۷۳
۲۲:۴۳

۱۴۰۴/۰۱/۰۶
مدیرعامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی خبر داد

افزایش ظرفیت پاسخگویی در سامانه ۱۴۶۰ زائرسراهای آستان قدس رضوی

افزایش ظرفیت پاسخگویی در سامانه ۱۴۶۰ زائرسراهای آستان قدس رضوی
با توجه به افزایش حجم تماس‌های زائران در ایام نوروز، سامانه تلفنی ۱۴۶۰ وابسته به مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی، ظرفیت پاسخگویی خود را به چهار خط افزایش داده است. این سامانه که به‌صورت ۱۲ ساعته فعالیت می‌کند، در اسفندماه ۱۴۰۳، بیش از ۱۳۸ هزار تماس ورودی دریافت کرده است.

به گزارش آستان‌نیوز، سید هاشم حسینی، مدیرعامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی، در این باره به خبرنگار ما با اشاره به افزایش نیاز زائران به اطلاعات و خدمات رفاهی زائرسراهای آستان قدس رضوی در ایام نوروز، گفت: با توجه به حجم بالای تماس‌های دریافتی و نیاز زائران به دریافت اطلاعات درباره رزرو زائرسراها، ظرفیت‌های خالی و سایر خدمات، تعداد خطوط پاسخگویی را افزایش داده ایم. در روزهای ابتدایی فروردین‌ماه، آمار تماس‌ها همچنان در تعداد زیاد است به طوری که در بازه زمانی اول تا چهارم فروردین، هشت هزار و ۵۶۷ تماس ورودی ثبت شده است. 

وی افزود: مهم‌ترین موضوعات مطرح‌شده در تماس‌های زائران شامل زمان باز شدن سایت رزرو برای فروردین، اطلاع از ظرفیت خالی روزانه، نحوه رزرو، امکانات و شرایط اتاق‌ها، ارتباط با زائرشهر رضوی و مجتمع‌های رفاهی میان‌راهی بوده است.

حسینی همچنین خبر داد، در کنار سامانه تلفنی موسسه، سایت https://zaer.razavi.ir/ در جهت راهنمایی زائران برای انجام رزرو زائر سرا ها به روز رسانی می‌شود.

 

مدیریت اسکان زائران در زائرسراهای آستان قدس رضوی

 

مدیرعامل مؤسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای پذیرش زائران در زائرسراهای مشهد، گفت: در ایام نوروز، روزانه ۶ هزار تخت در زائرسراهای آستان قدس رضوی برای زائران نوروزی فراهم شده است و تلاش ما این است که با افزایش ظرفیت‌های اسکان و پاسخگویی، بهترین خدمات را به زائران ارائه دهیم.

وی در پایان تأکید کرد: افزایش تعداد خطوط پاسخگویی در سامانه ۱۴۶۰، یکی از اقدامات مؤثر برای مدیریت بهتر تقاضای زائران بوده و ما همچنان در حال بررسی راهکارهای بهینه برای ارتقای کیفیت خدمات هستیم.

با توجه به افزایش حضور زائران در مشهد مقدس، انتظار می‌رود سامانه ۱۴۶۰ و سایت زائر رضوی در روزهای آینده نیز همچنان نقش کلیدی در هدایت زائران و پاسخگویی به نیازهای آنان ایفا کنند.

 

گزارش خبری: امیرعلی مقدم


گزارش خطا

ارسال نظرات
  • پیشنهاد سردبیر
  • آخرین اخبار
مدیر جدید کانون‌های خدمت رضوی خراسان رضوی معرفی شد چهارشنبه‌ای برای دل‌های دورمانده از حرم کلنگ‌زنی پروژه‌های آموزشی و درمانی در شهرستان سرخس تقدیر میراث فرهنگی از شرکت فرش آستان قدس رضوی در گسترش گردشگری استان پویش اهدای خون در شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی برگزار شد ارتقای ایمنی و پایداری تولید، محور برنامه‌های پدافند غیرعامل توسعه خدمات امنیت سایبری در فاوا رضوی اهدای بسته‌های جشن تکلیف به فرزندان خانواده‌های کارکنان بنیاد کرامت رضوی ارائه 3هزار نفر ساعت آموزش تخصصی مشاوره در۶ ماهه 1404 موکبداران ناشنوای اهل بصره در آغوش بارگاه رضوی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان کتابخانه و موزه ملی ملک و کمیته ملی المپیک در دویست و شصت و چهارمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی انجام شد گستره خدمات آستان قدس رضوی در سطح کشور برگزاری نمایشگاه‌های کتاب ویژه هفته تربیت بدنی در کتابخانه‌های آستان قدس رضوی حرم مطهر رضوی، کانون پیوند ایمان، هویت و تمدن اسلامی است راهیابی تیم امدادی دانشگاه امام رضا (ع) به مرحله استانی مسابقات «رفاقت مهر» «سیره اجتماعی امام حسن (ع)»؛ نگاهی به جامعه آرمانی از منظر اهل‌بیت (ع) نخستین جلسه هماهنگی اجلاسیه رؤسای دانشگاه‌های اعتاب مقدسه برگزار شد آغاز به کار دوره‌های آموزشی «مدرسه پاییزه مهارت‌افزایی» در دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) عدالت، پیوند امامت و حکمرانی؛ درس‌هایی از سیره رضوی در «عیون اخبار الرضا (ع)» عیون اخبار الرضا(ع)؛ گنجینه‌ای مغفول برای نظام‌مندسازی اخلاق اسلامی
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها