کد خبر : ۳۷۰۷۷۰
۱۱:۲۳

۱۴۰۴/۰۴/۱۷
در دهه نخست ماه محرم انجام گرفت

۳۰ هزار تماس تلفنی و بیش از ۱۱ هزار مراجعه حضوری به واحدهای پاسخگویی حرم رضوی

۳۰ هزار تماس تلفنی و بیش از ۱۱ هزار مراجعه حضوری به واحدهای پاسخگویی حرم رضوی
رئیس اداره پاسخگویی به مسائل دینی حرم مطهر رضوی، از فعالیت شبانه‌روزی این اداره در ماه محرم، خبر داد و گفت: از ابتدای این ماه، بیش از ۳۰ هزار تماس تلفنی و بیش از ۱۱ هزار مراجعه حضوری به واحدهای پاسخگویی حرم مطهر، داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام محمود عامری، در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز در خصوص پاسخگویی به سؤالات شرعی و اعتقادی زائران و مجاوران، به‌صورت تلفنی و مراجعه حضوری، گفت: در ماه محرم، اداره پاسخگویی حرم مطهر رضوی به 30 هزار و 458 تماس تلفنی پاسخ داده و میزبان 11 هزار و 985 نفر در دفاتر شرعی و اعتقادی و میزهای پاسخگویی، بوده است.
وی افزود: در این اداره ۴۰۰ استاد دینی فعالیت دارند و سامانه تلفنی (۰۵۱۳۲۰۲۰) نیز، به‌صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات مردم است.
حجت‌الاسلام عامری از پاسخگویی به یک هزار و 659 سوال در نرم افزار نسیم رضوان در  دهه نخست ماه محرم خبر داد و عنوان کرد: این تعداد می‌توانست بیشتر باشد، اما به دلیل اختلالات چند روزه در این نرم‌افزار، امکان دریافت سوالات وجود نداشت.
وی همچنین با اشاره به شرکت 8 هزار و555 نفر در حلقه‌های معرفت حرم مطهر گفت: با استقبال زائرین، ۳۱۱ ساعت حلقه معرفت برگزار شد که ۸ برنامه «فقه و زندگی» با حضور ۵۱۰ زائر  و ۱۹۰ برنامه بیان احکام و بین الصلاتین نیز، برگزار شده است.
رئیس اداره پاسخگویی به مسائل دینی حرم مطهر رضوی، خاطرنشان کرد: در شرایطی که هدف دشمن شبهه‌افکنی هست، جواب دقیق به سؤالات دینی و شبهات اعتقادی مردم موجب می‌شود، این شبهات با پدافند احکام، خنثی شود.
 وی ابراز امیدواری کرد، در آینده نزدیک با افزایش امکانات و نیروی انسانی، ظرفیت پاسخگویی به سؤالات دینی در حرم مطهر رضوی، به دوبرابر میزان فعلی، افزایش یابد.


گزارش خطا

ارسال نظرات
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها