کد خبر : ۳۷۱۵۵۷
۰۲:۱۷

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

تجلیل از کارکنان مدال آور بیمارستان رضوی حاضر در رقابت های ورزشی ادارات آستان قدس رضوی

تجلیل از کارکنان مدال آور بیمارستان رضوی حاضر در رقابت های ورزشی ادارات آستان قدس رضوی
در مراسمی از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی رضوی که موفق به کسب عنوان در رقابت های  ورزشی  ادارات آستان قدس رضوی شده بودند، توسط مدیرعامل این بیمارستان تجلیل شد. 

به گزارش آستانیوز، در این مراسم که با حضور دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان رضوی و جمعی از مسئولان و ورزشکاران، برگزار شد، از مقام‌آوران رشته‌های ورزشی فوتسال و والیبال این بیمارستان، تجلیل به عمل آمد. 
 مدیر عامل بیمارستان رضوی در این مراسم ضمن تبریک به مقام‌آوران، از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های آنان قدردانی کرد.
 دکتر محسن محور ورزش را عاملی مهم در حفظ سلامتی و ایجاد نشاط در محیط کار دانست و بر حمایت بیمارستان از فعالیت‌های ورزشی کارکنان تاکید کرد.
 گفتنی است در ادامه مراسم، جوایزی به رسم یادبود به مقام‌آوران اهدا شد.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها