به گزارش آستاننیوز، سیدعلی بامشکی، مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی، با اعلام این خبر گفت: این خدماترسانی که به همت خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی انجام پذیرفت، در راستای تداوم سنت حسنه خدمت به زائران حضرت معصومه (س) بود.
وی، خاطرنشان کرد: فعالیت این موکب به مدت دو روز، ۱۰ و ۱۱ مهرماه، در صحن جواد الائمه (ع) حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم و مسجد جمکران، انجام شد.
مدیر امور خدمه حرم مطهر رضوی در تشریح جزئیات پذیرایی، اظهار داشت: در این مدت کوتاه، حجم قابل توجهی از خدمات پذیرایی و اقلام متبرکه به زائران تقدیم شد که شامل توزیع ۹ هزار پرس صبحانه و ۱۲ هزار پرس ناهار و شام بود. علاوه بر وعدههای اصلی، میانوعدهها و اقلام پذیرایی متعددی نیز توزیع شد؛ از جمله این موارد میتوان به توزیع کیک، و خرمای تازه و خشک برای پذیرایی زائران، اشاره کرد.
بامشکی، اعلام کرد: در بخش تبرکات، بستههایی شامل ۱۰ هزار نبات و نمک متبرک به همراه گل خشک نیز میان زائران،توزیع شد.
بامشکی در خصوص نیروی انسانی فعال در این طرح،اظهار داشت: طبق سنوات گذشته، خدمترسانی با شور و عشق انجام گرفت. در این عملیات ۵۵ نفر از برادران خادم به علاوه ۲۰ نفر از خادمیاران خانم، خدمات لازم را به زائران، ارائه دادند.