به گزارش آستان نیوز، کانونهای خدمت رضوی به عنوان بازوان مردمی بنیاد کرامت رضوی، مأموریت دارند تا با گسترش فرهنگ خدمترسانی و ترویج معارف رضوی در سراسر کشور، بستر ارتباط عاشقانه و خادمانه مردم با امام مهربانیها را فراهم کنند. در همین راستا، معاونتهای این کانونها نقش محوری در هدایت، سازماندهی و راهبری شبکه خادمیاری در استانها بر عهده دارند.
در حاشیه این گردهمایی که چهارشنبه 23 مهر در سالن همایش های بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، مهدوی رئیس اداره کانون های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی در گفتوگو با خبرنگار آستاننیوز گفت: معاونین مدیریتهای کانونهای خدمت رضوی اصلیترین رکن هدایت و راهبری شبکه خادمیاری در کشور محسوب میشوند. وظیفه اصلی آنها جذب، سازماندهی، برنامهریزی، شبکهسازی و نظارت بر عملکرد شبکه خادمیاری است.
وی افزود: در این گردهمایی سالیانه، برنامههای متنوعی با حضور معاونان استانی اجراشد؛ از جمله نشستهای تخصصی با مسئولان آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی، ارائهی گزارش عملکرد یکسالهی کانونهای تخصصی کشور و بررسی نقاط قوت، ضعف و فرصتهای پیشرو.
رئیس اداره کانون های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: در بخش دیگری از این نشستها، معرفی کانونهای تخصصی برتر کشور بر اساس ارزیابی عملکرد انجام میشود و همچنین پاسخگویی به پرسشها و ابهامات معاونان و تبیین مأموریتهای آینده شبکه خادمیاری از محورهای اصلی برنامهها بود.
مهدوی با تأکید بر اهمیت تعامل میان کانونهای استانی، خاطرنشان کرد: هدف نهایی این همایش، ارتقای همافزایی میان معاونتها و همجهتسازی برنامههای استانی با راهبردهای کلان بنیاد کرامت رضوی و آستان قدس رضوی است تا خدمات مردمی در سراسر کشور بیش از پیش منسجم و اثرگذار شود.
گزارش: امیرعلی مقدم