به گزارش آستان نیوز، معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به اجرای مراحل مقدماتی اجرای این طرح طی سال ۱۴۰۳ با رصد و جمع بندی فعالیتهای رسانهای واحدهای سازمانی مختلف این نهاد مردمی در بخشهای مختلف دینی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی بر بسترهای رسانهای متنوع به ویژه فضای مجازی، اظهارداشت: ساماندهی این فعالیتها در سال ۱۴۰۴ با اهدافی همچون ارزیابی مستمر و تقویت محتوایی تولیدات، تلاش جهت افزایش سطح اثربخشی محتواهای رسانهای، ارتقای سطح توانمندیهای متولیان تولید و انتشار تولیدات رسانهای و... آغاز شده است.
وحدت عماد، با اشاره به ارزیابی و کنترل کیفی برونداد رسانهها بهویژه صفحات و کانالهای تخصصی واحدهای سازمانی مختلف آستان قدس رضوی بر اساس شاخصهای فنی و محتوایی استاندارد بومی و بینالمللی و ارائه گزارش آن به انضمام کاربستهای پیشنهادی به متولیان هر رسانه تصریح کرد: در سال جاری جلسات تخصصی هدایت گری، با میزبانی کارشناسان ارشد و متخصصان تولید محتواهای رسانهای و حضور دبیران و گردانندگان رسانهها، برای تبیین راهکارهای عملیاتی بهبود عملکرد محتوایی، گرافیکی، تعاملی و فناورانه تولیدات، برگزار میشود.
عماد، خاطرنشان کرد: در آذرماه سال جاری، یک دوره جامع ارتقای سطح توانمندیهای حرفهای نیز ویژه مدیران مسئول و دبیران رسانههای آستان قدس رضوی در قالب ۱۲ سرفصل تخصصی در حوزه مهارتهای فنی و ابزارهای نوین ارتباطی و همچنین مدیریت راهبردی محتوا در رسانه، پیشبینی شده که امید میرود با برگزاری آن و استمرار هدایتگری متولیان تولیدات رسانهای در آستان قدس رضوی، شاهد افزایش روزافزون سطح کیفی و اثربخشی محتواهای تولید شده در قالبهای مختلف، بهویژه مجازی باشیم.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز