به گزارش آستان نیوز از مازندران؛ احمد میرزاده، مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی که بهصورت وبیناری در نشست دبیران کانونهای خدمت رضوی شهرستانهای مازندران در بهشهر حضور داشت، با تشریح آخرین وضعیت شبکه خادمیاری اظهار داشت: تشکیلات مردمی برای پویایی نیازمند ریزش و رویشهای مستمر هستند.
وی افزود: طبیعی است برخی از افراد ثبتنامکننده در مراحل اولیه، امکان ادامه همکاری نداشته باشند و باوجود برخی چالشها در حوزه ثبت مأموریتها باید شرایط برای حضور افراد علاقهمند و توانمند تسهیل شود.
میرزاده تقویت حلقههای میانی را یکی از اولویتهای مهم شبکه خادمیاری دانست و تصریح کرد: بخش قابلتوجهی از مخاطبان این شبکه نیازی به طی مراحل رسمی ثبتنام ندارند و میتوان آنها را در قالب شبکه مخاطبین سازماندهی کرد.
مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی فعالسازی باشگاه مخاطبین را اقدامی مؤثر برای مدیریت بهتر نیروهای علاقهمند برشمرد و گفت: این روند باید از سطح استانها آغاز و در چارچوب مأموریتهای استانی دنبال شود.
وی با اشاره به برنامهها و مسابقات ابلاغشده نیز بیان داشت: هرچند میزان مشارکت استان مازندران در این برنامهها از میانگین کشوری بالاتر است، اما باتوجهبه ظرفیتهای موجود انتظار مشارکت بیشتری وجود دارد.
میرزاده در پایان بر ضرورت برنامهریزی استانها برای آموزش مستمر خادمیاران تأکید و خاطرنشان کرد: استان مازندران از استانهای موفق کشور در فراگیرسازی آموزش سامانه خادمیاری است.
انتهای پیام/
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز