پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۳-۰۶

۷۴ کاروان خدام رضوی در ۳۱ استان و ۱۰ کشور جهان برنامه اجرا می‌کنند

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به خراسان جنوبی گفت: شانزدهمین دوره جشن‌ های بین المللی زیر سایه خورشید انجام می‌شود و امسال ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان برنامه های مختلف اجرا می کنند.

به گزارش  آستان نیوز از خراسان جنوبی، خدام حرم رضوی در چهارمین روز از حضور خود در خراسان جنوبی وارد شهرستان سربیشه شدند و با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در دیدار با امام جمعه سربیشه افزود: شانزدهمین دوره جشن‌‌های بین المللی زیر سایه خورشید انجام می‌شود و امسال ۷۴ کاروان خدام رضوی در داخل کشور و ۱۰ کشور جهان برنامه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام سید مهدی کریمی گفت: هر کدام از کاروان‌های استان به نام و یاد دو شهید حوادث اخیر شهید اسداللهی و شهید بادامکی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کاروان‌های زیر سایه خورشید به دنبال حس معنوی در جامعه هستند، بیان کرد: ایجاد حس معنوی و ارتباط دل با وجود امام رضا(ع) از اهداف این کاروان‌ها است.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ادامه داد: کاروان‌ها به برکت امام رئوف در این سال‌ها موفق بوده و ادامه دارد و نشان دادیم زیارت صرفا از راه نزدیک نیست بلکه از راه دور هم امکان زیارت دارد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) کلام ما را می شنوند و سلام ما را جواب می‌دهند، گفت: در طول این دوره‌ها عشق و دلدادگی و وصل شدن دل‌ها به امام رضا(ع) را می بینیم.

وی عنوان کرد: از جمله این دلدادگی را می‌توان در روستاهای مرزی و محروم نهبندان دید که مردم آن از امکانات اولیه بهره مند نیستند ولی کودکان و بزرگان دور پرچم امام رضا(ع) جمع شدند و این نشان از ارادت آن‌ها به ائمه اطهار دارد.

امام جمعه سربیشه نیز در این دیدار گفت: همانطور که رهبری فرمودند جهاد تبیین بسیار مهم است و پشتوانه این فرمایش رهبری نیز سخن امام رضا(ع) است که فرمودند اگر مردم زیبایی کلام ما را بدانند به طور قطع تبعیت می‌کنند.

حجت الاسلام سید حسین کاظمی اظهار کرد: نه تنها نباید باری روی دوش نظام بگذاریم بلکه باید تلاش کنیم تا باری از روی دوش نظام برداریم و یار و یاور این نظام باشیم.

وی با اشاره اینکه افتخاری است که در روز اول کاری میزبان پرچم امام رضا(ع) هستیم، افزود: با تمام دشمنی‌های انجام شده با نظام و پیروان مکتب اهل بیت(ع) اما دشمنان موفق نبودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی