پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۴-۱۹

محرومیت‌زدایی ۸۰۰ میلیون ریالی خادمیاران آران و بیدگلی از برکت ولایت علوی

خیران، خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی معین الضعفا آران و بیدگل از برکت ولایت علوی از عید قربان تا عید غدیر در قالب اجرای طرح‌های مختلف به ویژه اطعام رضوی و قربانی ۸۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محرومیت‌زدایی کردند.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان مسئول کانون خدمت رضوی معین الضعفا در آران و بیدگل گفت: ۸۰۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب اجرای اجرای طرح‌های اطعام رضوی و سفره‌های علوی، قربانی، اکرام سادات، شادیانه مادر و دختری و طرح فرهنگی غدیر توسط خادمیاران، یاوران و با مشارکت خیران کانون در دهه ولایت هزینه شد.
ابوالفضل ملکی با اشاره به اجرای طرح اطعام رضوی، سفره‌های علوی با توزیع هزار و ۱۰۰ خوراک(پُرس) غذا و تأمین هزینه ۶۵۰ میلیون ریالی یاوران و خیران رضوی در محدوده کانون خدمت و سطح شهر گفت: ۴۵ بسته ماهی خام نیز به مبلغ ۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بین نیازمندان سادات و غیر سادات در دهه ولایت توزیع شد.
وی ذبح یک راس گوسفند قربانی به وزن ۳۰ کیلوگرم و مبلغ ۶۰ میلیون ریال توسط خادمیار رضوی کانون معین الضعفا و توزیع بین مردم نیازمند را به مناسبت عید قربان یادآورشد و افزود: جشن غدیر نیز توسط خادمیار و یاور رضوی در مسجد پیامبر اعظم مسکن مهر شهرستان برگزار شد.
به گفته وی، برگزاری محفل شادیانه مادر و دختری با اهدای هدایای نقدی وغیر نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریالی خیران و اهدای گلدان به حدود ۴۰ نفر از سادات روستا با هزینه چهار میلیون ریالی خادمیار از دیگر اقدامات کانون معین الضعفا در دهه ولایت بود.
مسئول کانون خدمت رضوی معین الضعفا آران و بیدگل اظهار کرد: پرداخت هزینه‌های پذیرایی مهمانان یکی از سادات در روز عید غدیر به مبلغ ۱۲ میلیون ریال توسط خادمیاران و یاور رضوی و دیدار از سادات توسط خادمیاران رضوی همراه با اهدای گل و تکریم آن ها در دهه ولایت انجام شد.
ملکی برگزاری اردوی ۲۸ نفر از دختران نوجوان ولایی در شادیانه دختران حاج قاسم به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و اهدای هدایای تبرکی با هزینه ۲۵ میلیون ریالی را یادآور شد و گفت: توزیع بسته‌های فرهنگی با نماد غدیر به مبلغ ۱۵ میلیون ریال از دیگر اقدامات کانون در دهه ولایت بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی