پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار»
۱۴۰۲-۰۸-۲۹

 پایگاه نسخه های خطی فقه و اصول کتابخانه دیجتال رضوی با 2 هزار نسخه در دسترس قرار گرفت 

رئیس سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از دسترسی به ۲ هزار نسخه خطی با قابلیت دانلود در پایگاه نسخه های خطی فقه و اصول  در سایت کتابخانه دیجیتال سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مناسبت هفته «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» خبر داد.

به گزارش آستان نیوز،حجت الاسلام دکتر سیدجلال حسینی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه بزرگترین پایگاه نسخه های خطی فقه و اصول در آستان قدس رضوی است که فرصت مغتنمی را برای اهل پژوهش و تحقیق فراهم آورده است.

وی راه اندازی این پایگاه را در راستای دسترسی پژوهشگران به منابع خطی مرتبط با فقه و اصول و پایگاه تخصصی این زمینه در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی عنوان کرد.

حسینی، این پایگاه را مشتمل بر بیش از دو هزار نسخه خطی در موضوع فقه و اصول برشمرد که از طریق وبگاه کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی به نشانی digital.aqr.ir در دسترس پژوهشگران و علاقمندان به حوزه های فقه و اصول قرار گرفته است.


امکان مطالعه آنلاین نسخه های خطی به صورت رایگان، جستجوی ساده و پیشرفته، شخصی سازی وبگاه از طریق مدیریت اطلاعات شخصی برخی از امکانات این پایگاه تخصصی است.

پژوهشگران و علاقمندان می توانند به نسخه دیجیتال این منابع از طریق سامانه خدمات تحویل مدرک کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی دسترسی داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی