پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۱۴

تقدیر بنیاد بهره‌وری موقوفات از کارمندان و کارگران بانوی شاغل در مجموعه اقتصادی آستان قدس رضوی

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از بانوان شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز، در مجموع ستاد، شرکت‌ها و موسسات تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی حدود ۱۲۰۰ کارمند و کارگر زن به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند‌ که در راستای گرامیداشت این روز و تجلیل از خدمات و زحمات بانوان شاغل و ایفای نقش مادری در خانواده، از سوی شرکت‌ها و موسسات مربوطه تجلیل شدند.
مجموعه‌هایی همچون شرکت‌های صنایع غذایی رضوی، سامان بازار رضوی، قند تربت حیدریه، صنایع دامپروری و لبنی رضوی، قند چناران، داروسازي ثامن، نخریسی و نساجی خسروی خراسان و... از جمله بخش‌هایی بودند که امروز با اهداء گل و هدیه از کارمندان و کارگران بانو تجلیل کردند.

گفتنی است، ذیل بنیاد بهره‌وری موقوفات در حال حاضر ۳۵ شرکت و موسسه فعال مشغول به فعالیت هستند که رسالت ارتقاء بهره‌وری و تامین منابع مالی پایدار را برای انجام رسالت‌های آستان قدس رضوی در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی