پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۰

گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی همدان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان

خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان همدان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کردند.

به گزارش آستان نیوز از همدان، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان عصر دوشنبه در جمع خادمیاران و یاوران رضوی همدان گفت: باعث افتخار است که در جمع شما هستم و خوش به سعادت شما که در این مسیر حرکت و به مردم خدمت ارائه می‌دهید.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: شما هر کاری که در این مسیر انجام می‌دهید و صدقه‌ای پرداخت می‌کنید مستقیم به دست خود امام رضا(ع) خواهد رسید. 
وی اظهار کرد: حضرت در سال ۲۰۰ به ایران آمد و بعد از سه سال حضور که با فراز و فرود بسیاری همراه بود در راه برگشت به شهادت رسید.
آیت الله شعبانی با بیان اینکه این خاندان تاکنون و هیچ وقت مدیون هیچکس نمی‌ماند بیان کرد: شما که به این خاندان خدمت می‌کنید حق به گردن ایشان دارید، چون ایشان کریم هست و هر جا باعث شوید نام اهل بیت(ع) زنده شود دل اهل بیت را خشنود و مورد لطف ایشان قرار خواهید گرفت.
وی افزود: در روایات متعدد آمده که اولین شخصی که وارد بهشت می‌شود پیغمبر است اما قبل از آن حضرت فاطمه(س) وارد محشر شده و همه محبین اهل بیت را نیز با خود وارد بهشت خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: همه ما خادم امام رضا(ع) هستیم و باید در این مسیر منظم بود و طبق برنامه‌های آستان رو به جلو حرکت کرد.
وی با بیان این نکته که امام فرمود خدا رحمت کند کسی که امر ما را اجابت کند خاطر نشان کرد: راه‌اندازی چایخانه حضرتی در سطح استان کار بسیار عظیم و ماندگاری خواهد بود و مسئولین در این خصوص ورود پیدا کنند و حمایت‌های لازم را انجام دهند.
آیت الله شعبانی گفت: امام رضا(ع) واسطه فیض خداوند در عالم هست اینکه قلب من و شما آرام شود بدست این امام رئوف است.
وی با اشاره به روایتی فرمود: امام رضا(ع) به عبدالعظیم حسنی فرمود: «هر وقت به شیعیان رسیدی سلام ما رو برسان و به آنها بگو راست حرف بزنند و امانت‌دار باشند و با هم دعوا نکنند» که امیدوارم در این مسیر عامل به روایت باشیم.
در این مراسم محمدعلی دلگرم مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان و صفایی مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همدان به ارائه گزارش عملکرد و اهداف و برنامه‌های پیش رو پرداختند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی