پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۱-۱۴

آئین افتتاحیه دبیرخانه مرکزی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارومیه برگزار شد

دبیرخانه مرکزی کانون‌های خدمت رضوی ارومیه همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان و خادمیاران و یاوران رضوی ارومیه افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، حجت الاسلام نوروزنژاد مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به اقدامات کانون‌های خدمت رضوی در سطح استان اظهار کرد: خوشبختانه امروزه به برکت این کانون‌ها اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای اهداف خادمیاری انجام شده و این مساله نسبت به سال‌های گذشته نیز بسیار مشهود است.
وی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و اینکه تمامی شعارهای انقلاب ریشه دینی دارد افزود: همه امور انقلاب در امتداد قیام امام حسین(ع) در امتداد حرکت زینب(س) و مکتب امام خمینی(ره) است. 
حجت الاسلام نوروزنژاد مبارزه با طاغوت را مقدم بر عبادت و ایمان به خداوند دانست و گفت: این مساله در قرآن کریم نیز بارها اشاره شده و این نشان از اهمیت تقدم مبارزه با طاغوت بر ایمان است.
شیرمحمدی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارومیه در این مراسم با اشاره به اهداف کانون‌های خدمت رضوی گفت: توجه به نیازهای جامعه و مساعدت در کارهای مختلف فرهنگی، اجتماعی و هنری از مهمترین اهداف این کانون‌ها است. 
دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ارومیه در میدان بازارباش ابتدای خیابان جانبازان جنب دبیرستان رحیمی افشار ساختمان شیروانی قرار دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی