پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۱۶

رشد ۲۰ درصدی تولید فرآورده‌های لبنی رضوی در 11 ماه نخست 1402

مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی از رشد ۲۰ درصدی تولید فرآورده‌های لبنی در این کارخانه در 11 ماه نخست 1402 خبر داد و گفت: در این مدت ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن فرآوره لبنی تولید شده است که این افزایش، بیشتر به دلیل نگهداری مناسب ماشین‌آلات و ارتقاء بهره‌برداری از ظرفیت خطوط تولید بر می‌گردد.

آرش فرزادنیا در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: ميزان توليد شيرخام در واحدهای دامپروری زیرمجموعه شرکت در 11 ماه نخست امسال حدود ۶۵ هزار تن بوده که این رقم حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.
او ادامه داد: این مهم نیز به دلیل بهبود عملكرد توليد و افزايش دام‌هاي دوشا در مجتمع‌هاي تحت پوشش محقق شده است.
مدیرعامل شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط ﻭﺍﺣﺪ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻧﻲ به منظور ﺗﻮﺳﻌﻪ و رشد ﻓﺮﻭﺵ محصولات این شرکت خاطرنشان کرد: از جمله این اقدامات می‌توان ﺍﻓﺰﺍﻳﺶ ﻧﺎﻭﮔﺎﻥ ﺗﻮﺯﻳﻊ ﺩﺭ ﻻﻳﻦ ﻣﻮﻳﺮﮔﻲ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﻣﺸﻬﺪ و نیز ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﺮاﺳﺎﻥ رضوی از جمله ﻳﺰﺩ، ﻛﺮﻣﺎﻥ، ﺳﻴﺴﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﻠﻮﭼﺴﺘﺎﻥ و... را نام برد.
او ادامه داد: علاوه‌براین، امسال شاهد ﺭﺍﻩ‌ﺍﻧﺪﺍﺯﻱ ﺷﺒﻜﻪ ﻣﻮﻳﺮﮔﻲ محصولات لبنی رضوی در ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ‌های ﺗﺮﺑﺖ ﺟﺎﻡ، ﺗﺎﻳﺒﺎﺩ ﻭ ﺗﺮﺑﺖ ﺣﻴﺪﺭﻳﻪ بودیم. پیش از این ﻓﺮﻭﺵ فرآورده‌های لبنی رضوی ﺩﺭ ﺍﻳﻦ ﺷﻬﺮﻫﺎ ﺑﻪ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ صورت می‌گرفت.
فرزادنیا همچنین از ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﻱ ﻓﺮﻭﺵ ﺩﺭ ﻻﻳﻦ ﻣﻮﻳﺮﮔﻲ ﺍﺯ ﻓﺮﻭﺵ ﮔﺮﻡ ﻭ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﻣﺤﻮﺭ ﺑﻪ ﻓﺮﻭﺵ ﺳﺮﺩ ﻭ ﻣﺸﺘﺮﻱ ﻣﺤﻮﺭ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 1402 خبر داد.

گفتنی است، شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی در سال 1362 به نام مؤسسه عمران و کشاورزی کنه بیست آستان قدس رضوی تأسیس شد و در ادامه طی سال های 1389 تا 1392، واحد گاوداری و مرغداری کنه‌بیست و واحدهای گاوداری تربت حیدریه، سرخس و اسفراین و مزرعه نمونه به هلدینگ دامپروری منتقل شد. در نهایت با ادغام شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی و موسسه دامپروری صنعتی قدس رضوی در ابتدای فروردین سال 1401، شرکت صنایع دامپروری و لبنی رضوی تشکیل شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی