پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط کانون اشتغال و کارآفرینی شهرستان کرمان انجام شد:
۱۴۰۳-۰۲-۰۸

ارائه ۱۰۰۰ ساعت مشاوره شغلی و اشتغال ۵۰۰ نفر از جوانان متقاضی کار در سال ۱۴۰۲

مسئول کانون اشتغال شهرستان کرمان از ارائه بیش از ۱۰۰۰ ساعت مشاوره شغلی و اشتغال ۵۰۰ نفر از جوانان متقاضی کار در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛  مهدی مقصودی با اشاره به انجام مشاوره‌های مختلف شغلی در سال ۱۴۰۲  اظهار داشت: این کانون توانسته است حدود ۱۰۰۰ مشاوره شغلی طی سال گذشته انجام دهد. 
وی همچنین از تلاش کانون اشتغال شهرستان کرمان در راستای اشتغال به کار ۵۰۰ نفر نیروی متقاضی کار خبر داد و افزود: طی این مدت ۳۰۰ نفر نیروی جوان جویای کار نیز برای گذراندن دوره‌های کار آموزی معرفی شده‌اند.  
مقصودی تعداد افراد معرفی شده برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به کمیته امداد امام خمینی (ره) را ۱۲۰ نفر عنوان و ارزش ریالی مجموع این تسهیلات را ۲۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: معرفی افراد متقاضی جهت دریافت تسهیلات اشتغال در طرح کارفرمایی از دیگر خدمات کانون مذکور در سال گذشته است که طی آن ۲۰ مورد از سهیمه خاص آستان قدس رضوی به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیارد ریال به منظور این امر دریافت کرده‌اند.
مسئول کانون اشغال شهرستان کرمان در ادامه به برگزاری جلسات هماهنگی رابطین محلات نیز اشاره کرد و افزود: طی سال ۱۴۰۲ به طور متوسط هر سه ماه یک جلسه در محلات مختلف برگزار شده که جمعا چیزی بالغ بر ۳۶ جلسه در سال گذشته برگزار شده است.
حضور و مشارکت مداوم خادمیاران اشتغال در برنامه‌های چهارشنبه‌های امام رضایی مساجد از دیگر خدمات این کانون بوده که به گفته مقصودی هر هفته در محلات مختلف کرمان انجام شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی