پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی خبر داد 
۱۴۰۳-۰۵-۲۰

فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «خدمت رضوی» ویژه فعالیت‌های رسانه‌ای خادم‌یاران سراسر کشور

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت رضوی، از انتشار فراخوان نخستین جشنواره رسانه‌ای «خدمت رضوی» ویژه فعالیت‌های رسانه‌ای خادم‌یاران کانون‌های خدمت رضوی سراسر کشور خبر داد.

احمد میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، ضمن اشاره به جزئیات برگزاری این جشنواره، اهداف آن را ارتقای کمّی و کیفی محصولات رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی در سراسر کشور و شناسایی و شبکه‌سازی خادم‌یاران تولیدکننده محتواهای رسانه‌ای مرتبط بافرهنگ و سیره رضوی برشمرد.
وی محورهای موضوعی این جشنواره را خدمت رضوی، سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر و شهید خدمت ذکر کرد و گفت: بخش‌های اصلی جشنواره شامل تولیدات خبری و تحلیلی، تولیدات مجازی، فیلم کوتاه، مستند و نماهنگ می‌شود.
مدير مركز خادمياري و كانون هاي خدمت رضوي اعلام کرد: خادم‌یاران سراسر کشور برای ارسال آثار می‌توانند با مراجعه به وبگاه سامانه خادم‌یاری (khademyar.razavi.ir)، ضمن اطلاع از جزئیات و ضوابط حضور در بخش‌های مختلف جشنواره، آثار خود را ارسال نمایند.
میرزاده خاطرنشان کرد: جشنواره رسانه‌ای «خدمت رضوی» با همکاری مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی