کد خبر : ۳۴۱۳۱۴
۱۰:۵۷

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

آغاز مسابقه ملی «نامه‌ای به دخترم» به همت بنیاد فرهنگی رضوی

آغاز مسابقه ملی «نامه‌ای به دخترم» به همت بنیاد فرهنگی رضوی
همزمان با روز ولادت کریمه اهل بیت(ع) منتسب به «روز دختر»، مسابقه «نامه‌ای به دخترم» در قالب نامه پدر و مادرها به دخترشان از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور در طول دهه کرامت به اجرا درمی‌آید.

والدین از تاریخ 31 اردیبهشت لغایت 10 خردادماه مقارن با روز ولادت امام هشتم فرصت دارند با نگارش دل‌نوشته‌ای خطاب به دخترشان و ارسال آن به نشانی bonyadfarhangi.razavi.ir برنده یکی از جوایز ازرنده از جمله تبلت، دوچرخه، ساعت هوشمند، پلاک طلا، هارد، هدفون، پاور بانک و کمک هزینه سفر به شهر قم باشند. 
گفتنی است، نامه‌های منتخب در قالب کتابی 60 صفحه‌ای به نام طرح در سطح عمومی منتشر خواهد شد.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها