تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز، اعضای این تیم دوچرخه سواری، پس از حضور در مزار مطهر شهدا، توسل به حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) و تبرک جستن به قرآن کریم، با بدرقه خادمین این آستان، رهسپار حرم حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم شدند.
گفتنی است این گروه 11 نفره دوچرخه سوار، به عشق حضرت فاطمه معصومه(س)، مسافت ۷۷۰ کیلومتری جاده ولایت را در ۸ روز رکاب خواهند زد و در ایام وفات کریمه اهل بیت(ع) به شهر مقدس قم خواهند رسید.
شایانذکر است، در این مراسم مقرر شد پرچم متبرک آستان حسین بن موسی الکاظم (ع)، در ورودی شهرهای طول مسیر، توسط اولین رکابزن گروه، به اهتزاز درآید.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز