کد خبر : ۳۶۵۴۳۷
۱۲:۴۷

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

درختکاری دختران دانش‌آموز دبیرستان امام رضا (ع) در کنار بانوان نیکوکار مشهدی 

درختکاری دختران دانش‌آموز دبیرستان امام رضا (ع) در کنار بانوان نیکوکار مشهدی 
 به مناسبت روز درختکاری، در قالب برنامه‌ای با عنوان «گوهرشاد زمانه خودت باش»، تعدادی از دختران خادم‌یار متوسطه دخترانه امام رضا (ع) واحد 12 در افتتاحیه باشگاه اجتماعی گوهرشاد خاتون شرکت کردند. 

این رویداد که به همت مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی رقم خورد، طی مراسمی در باغ اردوگاه خاتون با محوریت حضور 150 بانوی خیر و نیکوکار مشهدی برگزار شد.
 در پایان این مراسم، دانش آموزان در کنار دیگر مهمانان، تعدادی نهال را به نام مدرسه امام رضا(ع) در باغ‌راه بانو گوهرشاد این مجموعه غرس کردند.
یادآوری می‌شود، این اقدام نمادین، به منظور نقش ماندگار فعالیت‎های نیکوکارانه به دست بانوان خیر و نیز نقش آفرینی اجتماعی ایشان جهت حل مسائل اجتماعی طراحی شده است.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها