کد خبر : ۳۶۸۴۹۱
۱۲:۰۷

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

رسانه‌های کرمان در دهه کرامت از تصویر تا صدا

رسانه‌های کرمان در دهه کرامت از تصویر تا صدا
مسئول روابط‌عمومی کانون‌های خدمت رضوی کرمان گفت:خادم‌یاران رسانه‌ای استان کرمان در دهه کرامت با تولید و پخش ده‌ها برنامه رادیویی و تلویزیونی، گزارش‌های خبری و تصویری و ثبت هزاران فریم عکس، جلوه‌های خدمت رضوی را به‌خوبی به تصویر کشیدند.

 حامد شجاعی باغینی، مسئول روابط‌عمومی کانون‌های خدمت رضوی کرمان در گفتگو با آستان نیوز اظهار داشت: در ایام دهه کرامت، خادم‌یاران رسانه‌ای استان با بهره‌گیری از توان تخصصی، امکانات فنی و همکاری رسانه‌های محلی و ملی، مجموعه‌ای گسترده از فعالیت‌های رسانه‌ای را در راستای ترویج فرهنگ رضوی و بازتاب خدمات خادم‌یاران اجرا کردند.

 وی با اشاره به تولیدات تلویزیونی افزود: بیش از ۲۰۵ دقیقه برنامه شامل گفت‌وگو با خادم‌یاران، گزارش‌های میدانی و بازتاب حال‌وهوای دهه کرامت از طریق شبکه استانی کرمان پخش شد؛ از جمله ۱۵۰ دقیقه حضور زنده در برنامه «صبح بخیر کرمان»، ۳۰ دقیقه در برنامه شبانه «شب‌های کرمان» و ۲۵ دقیقه در برنامه «زندگی زیباست».

 شجاعی با بیان اینکه در بخش رادیویی نیز فعالیت‌های قابل‌توجهی انجام شده است تصریح کرد: برنامه «رواق خدمت» با زمان ۱۰۰ دقیقه به‌صورت مستند گزارشی پخش شد و برنامه زنده «گزارشی از کرمان» در مدت ۶۰ دقیقه با ارتباط زنده با مشهد مقدس، شور و شعور مردم استان را به مخاطبان منتقل کرد.

مسئول روابط‌عمومی کانون‌های خدمت رضوی کرمان گفت: در حوزه تولید محتوای چندرسانه‌ای، بیش از ۶۰۰ دقیقه تصویربرداری و تولید کلیپ از برنامه‌های مختلف خادم‌یاری در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام شد که بخشی از آن در فضای مجازی و رسانه‌های رسمی منتشر شد.

وی از ثبت بیش از ۷ هزار فریم عکس از فعالیت‌های خادم‌یاران خبر داد و افزود: در آیین‌های تجلیل، برنامه‌های جهادی، دیدار با خانواده شهدا، حضور در مراکز درمانی و سایر جلوه‌های خدمت رضوی در استان خبر داد.

شجاعی بیان داشت: در این ایام، ۱۵۰ خبر رسمی توسط خادم‌یاران رسانه‌ای تنظیم و برای انتشار در رسانه‌های محلی، استانی و سراسری ارسال شد. این اخبار با رویکرد برجسته‌سازی اقدامات مردمی، مستندسازی فعالیت‌های خادم‌یاران و ایجاد امید اجتماعی تهیه شده‌اند.

 مسئول روابط‌عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ هزار مورد بازنشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از دیگر دستاوردهای رسانه‌ای این دهه بوده است.

گفتنی است، این تلاش‌های رسانه‌ای باهدف معرفی فعالیت‌های کانون‌های خدمت رضوی، تقویت گفتمان خدمت کریمانه و ایجاد پیوند عمیق‌تر مردم با سیره نورانی حضرت امام رضا (ع) انجام شد و با استقبال گسترده مخاطبان همراه بود.

انتهای پیام/


گزارش خطا

ارسال نظرات
  • پیشنهاد سردبیر
  • آخرین اخبار
کنگره آیت‌الله میلانی (ره) آغاز نهضت گفتمانی در معرفی میراث علمی ماندگار حل مسئله پوشش با گفت‌و‌گو، تبیین و آگاه‌سازی جامعه به دست می‌آید ویژه‌برنامه «سوگواره یاس» در حرم مطهر رضوی بازدید طلاب حوزه علمیه شیروان از نمایشگاه «رواق خدمت» آستان قدس رضوی جذب اسناد نویافته مسجد گوهرشاد از دوره قاجار توسط اداره اسناد آستان قدس رضوی کتاب «آن عبد صالح خدا»؛ روایتی از سلوک و عرفان آیت‌الله میرزا جواد آقاتهرانی (ره) منتشر شد نقش بنیاد پژوهش‌های اسلامی در غنای علمی کنگره امامزادگان نیشابور آغاز فصل جدید خدمت‌رسانی فرهنگی به بانوان در کتابخانه مرکزی حرم رضوی بازخوانی حماسه عاشورا در قالبی شاعرانه با عنوان «حسین (ع): زبان دیگر» منتشر شد لزوم معرفی بیشتر ظرفیت‌های فرهنگی آستان قدس رضوی در عرصه بین‌الملل امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی میان بنیاد مسکن و دانشگاه امام رضا (ع) عطر اشک و ارادت در شب‌های فاطمیه؛ جوانان مشهد میزبان دلدادگان بانوی مهربانی‌ها آغاز طرح ویژه فروش آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در هفته کتاب و کتاب‌خوانی درخشش ملی انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه امام رضا (ع) در جشنواره کشوری «راهی شو» نمایشگاه «حکایت آفتاب» حرم رضوی میزبان زائران هندوستان و روسیه شد جمعی از زائران کشور ترکیه برای نخستین‌بار آستان‌بوس حرم مطهر ثامن‌الائمه (ع) شدند برگزاری همایش یاران خراسانی ولایت به همت حوزه مقاومت بسیج و امور ایثارگران آستان قدس رضوی
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها