کد خبر : ۳۷۱۸۷۰
۱۴:۴۷

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

بیانیه مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) به مناسبت روز خبرنگار

بیانیه مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) به مناسبت روز خبرنگار
مدیر آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، در پیامی، 17 مردادماه، روز خبرنگار را، تبریک گفت.

به گزارش آستان نیوز، متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درود بر قلم‌هایی که روشنی می‌نویسند
و دل‌هایی که صداقت را روایت می‌کنند...
فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، بر تمامی تلاش‌گران عرصه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و پاسداران راستین حقیقت، گرامی باد.
خبرنگاران، طلایه‌داران اندیشه و آینه‌داران آگاهی‌اند که در میدان پرمخاطرهٔ صداقت و شجاعت، بی‌ادعا می‌درخشند.
آستان مقدس حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، نگین درخشان شرق کشور و افتخار شهرستان طبس میقات الرضا (ع)، به‌عنوان چهارمین شهر زیارتی ایران اسلامی، ضمن پاسداشت جایگاه والای اصحاب رسانه، این روز را فرصتی می‌داند برای قدردانی از زحمات بی‌وقفه‌ آنان در انعکاس آموزه‌های دینی، معارف اهل‌بیت (ع) و ترویج فرهنگ زیارت و معنویت.
امید است اصحاب قلم، همچنان در مسیر جهاد تبیین، تقویت باورهای الهی و روشنگری جامعه، موفق و مؤید باشند.

 با احترام
مهدی قاسم‌زاده مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها