به گزارش آستان نیوز، مهندس مهدی حاتمی گفت: این طرح با محور تکریم خانواده، مادران، همسران و بهویژه پدران، فرصتی برای تهیه هدیهای معنادار در ایام ولادت تا ولادت فراهم کرده است.
وی با اشاره به استقبال مناسب مخاطبان از این طرح اظهار کرد: پس از اجرای موفق کمپین هدیهای برای ماه خانه در روز مادر، تصمیم گرفته شد دامنه این طرح به مناسبت روز مرد نیز گسترش یابد تا خانوادهها بتوانند از تخفیفهای پیشبینیشده برای تهیه هدیه بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی افزود: در قالب این طرح، مجموعهای از عطرهای منتخب ویژه آقایان شامل «رهام»، «نور»، «ایوان»، «عتیق»، «سریر»، «سلیم» و «نوژن» با تخفیف ویژه عرضه میشود و تلاش شده تنوع رایحهها پاسخگوی سلایق مختلف باشد.
وی با بیان اینکه این کمپین با محور «ولادت تا ولادت» تعریف شده است، تصریح کرد: تخفیفهای در نظر گرفتهشده شامل ۱۰ درصد تخفیف برای خرید حضوری و ۱۵ درصد تخفیف برای خرید اینترنتی از طریق سایت رسمی فروشگاههای سوغات رضوی خواهد بود.
تمرکز بر پیوند عاطفی هدیه و خانواده
حاتمی تاکید کرد: مفهوم ماه خانه، تنها به یک مناسبت تقویمی محدود نمیشود، بلکه ناظر بر تقویت پیوندهای عاطفی در خانواده است. به همین دلیل، در این کمپین تلاش شده محصولات بهگونهای انتخاب شوند که هدیهدادن، حامل پیام توجه، احترام و محبت باشد.
وی ادامه داد: عطر بهعنوان یکی از ماندگارترین انتخابها برای هدیه، میتواند یادآور لحظات خوش خانوادگی باشد و در همین راستا، بستهبندیها و ترکیب رایحهها متناسب با مناسبتهای خانوادگی طراحی شده است.
حاتمی با اشاره به کانالهای دسترسی مخاطبان گفت: علاقهمندان میتوانند از طریق فروشگاههای حضوری منتخب سوغات رضوی در مشهد و سایر شعب، همچنین از طریق خرید آنلاین از سایت سوغات رضوی به نشانی www.soghaterazavi.com از این تخفیفها استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: شرکت کسبوکار رضوی تلاش دارد با اجرای چنین کمپینهایی، ضمن پاسخ به نیاز مخاطبان، تجربهای متفاوت از خرید مناسبتی و هدفمند را برای خانوادهها فراهم کند.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز