به گزارش آستان نیوز، این رویداد فرهنگی و ورزشی، با هدف تجلیل از برترینهای ورزش خراسان رضوی در هتل پردیسان مشهد برگزار شد و برند عطر و سوغات رضوی، بهعنوان حامی معنوی، در آن حضور داشت.
مدیرعامل شرکت کسبوکار رضوی، درباره این رویداد، گفت: نشان شهید کاوه، یکی از رویدادهای ارزشمند فرهنگی و ورزشی استان خراسان رضوی است که باهدف تجلیل از برترینهای ورزش استان برگزار شد و حضور برند عطر و سوغات رضوی در آن، گامی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و تقویت جایگاه فرهنگی و معنوی این برند، محسوب میشود.
مهندس مهدی حاتمی ادامه داد: این مراسم، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از چهرههای تأثیرگذار عرصه ورزش است و میتواند در معرفی الگوهای اخلاقی و ورزشی استان، نقشی مهم ایفا کند.
وی، تأکید کرد: بر این باوریم که پیوند میان ارزشهای انقلابی و ورزش، یکی از مؤثرترین ابزارهای فرهنگی برای انتقال پیام ایثار، مقاومت و جوانمردی است.
به گفته مدیرعامل شرکت دانشبنیان کسبوکار رضوی، در این مراسم، بهترین ورزشکاران استان در 8 بخش مختلف معرفی و تقدیر شدند و چهرههایی همچون دختر شهید کاوه، جواد اردکانی(کارگردان فیلم «شور شیرین»)، خانواده شهید رضا فخریان، استاد تیمور غیاثی(قهرمان و پیشکسوت دوومیدانی) و یوسف بهروز(پیشکسوت رسانه) نیز، در این آیین، حضور داشتند.
برند عطر و سوغات رضوی؛ پیوند معنویت و مسئولیت اجتماعی
حاتمی با اشاره به رویکرد این مجموعه درباره حمایت از این رویداد، بیان کرد: برند عطر و سوغات رضوی، با الهام از معنویت حرم مطهر امام رضا(ع)، تلاش دارد در کنار فعالیت اقتصادی، نقش موثری در ترویج ارزشهای فرهنگی و اجتماعی، ایفا کند.
وی، ادامه داد: همچنین حمایت از رویدادهایی با محور ایثار، جوانمردی و هویت ایرانی – اسلامی، بخشی از مأموریت فرهنگی برند عطر و سوغات رضوی، است.
حاتمی با تأکید بر اینکه، برند عطر و سوغات رضوی همواره کوشیده است تا در فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی استان حضور پررنگی داشته باشد، گفت: در این مسیر تلاش میکنیم، نام رضوی نهتنها بهعنوان برندی اقتصادی، بلکه بهعنوان نمادی فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی در سطح کشور مطرح شود و با چنین رویدادهایی ارتباط میان تولید، فرهنگ و معنویت را، تقویت کنیم.