پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۹

بانوان خادمیار شندآباد شبستر مراسم امام رضایی برگزار کردند

در چهارشنبه امام رضایی بانوان خادمیار شهر شندآباد شهرستان شبستر مراسم قرائت زیارت خاصه حضرت ثامن الحجج برگزار کردند.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آرزو ستاری مسئول روابط عمومی کانون امور بانوان و خانواده شهرستان شبستر گفت: گره هر دلی با توسل به آستان صاحبان جود و کرم باز می‌شود. همه دوستداران عاشق اهل بیت علیهم السلام در هر روز هفته به بارگاه امامی دست نیاز می گشایند تا بی نصیب از عنایت و توجه نباشند. قرعه و مدار عشق ارادت به آستان امام هشتم، سلطان توس(ع) بر مدار روز چهارشنبه گردش می کند.
وی اضافه کرد: بانوان خادمیار رضوی شهر شندآباد، شهرستان شبستر برای اشاعه فرهنگ رضوی و عرض ارادت به آستان مقدس حضرت  امام رضا(ع) در روز چهارشنبه مراسم دورهمی امام رضایی برگزار کردند.
ستاری افزود: در این مراسم که توسط خادمیاران کانون محله ای حضرت غریب الغربا(ع) شهر شندآباد شهرستان شبستر با مسئولیت خانم رازی از ۱۶تا۱۷.۳۰ عصر در مسجد جامع این شهر برگزار گردید با هدف نورانی شدن  قلوب و روشنی دل ها یک جز از آیات قرآن مجید در میان جمع هم خوانی و هم آوایی شد و در ادامه خانم راضی از کانون‌ غریب الغربا پیرامون آیات برجسته قرآنی در منقبت اهل بیت  به ایراد سخن پرداخت و سپس با اشاره به شخصیت والای امام رضا علیه السلام به الگوهای رفتار دینی آن حضرت  در دوران زندگی پرداخت.
مسئول روابط عمومی کانون شبستر اضافه کرد: ذاکر اهل بیت، ربیعه مظفری در پایان مراسم زیارت امین الله را با معنویت خاصی قرائت کرد که با همراهی و هم نوایی جمعیت حاضر مواجه شد و مراسم با دعا برای تعجیل ظهور حضرت وليعصر(عج) و پذیرایی از حضار خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی