پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

برگزاری چهارشنبه امام رضایی در جمع رضویون آذرشهر

به همت خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی آذرشهر مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته در مسجد بابا، ثامن الحجج شهرستان با حضور متوسلین به بارگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به همت خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی آذرشهر مراسم چهارشنبه های امام رضایی این هفته در مسجد بابا، ثامن الحجج شهرستان با حضور متوسلین به بارگاه آقا علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

این مراسم معنوی همزمان با اقامه  نماز جماعت مغرب و عشا و با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط خادمیار نوجوان جواد ماهری شروع شد و در ادامه مراسم حجت الاسلام مهدی اصلانی در مورد رفتار با متکبران در سیره امام رضا علیه السلام مطالبی راارائه نمودند.

 در ادامه مراسم حضار عاشق و دلداده حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام با پخش صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام رو به خراسان، بارگاه ملکوتی غریب الغربا کردند. سپس دل هایشان در حریم یار به پرواز در آمد و با حال و هوای امام رضایی زیارت امین الله  توسط خادمیار محسن رستم زاده  قرائت و هم خوانی شد و با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت، مجید فصیحی و محسن رستم زاده در شان و منزلت حضرت امام مهربانی ها ادامه و در نهایت با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی