پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

خدمتی دیگر از خدمتگزاران رضوی
۱۴۰۱-۰۸-۲۵

ترویج کتابخوانی به همت خادمیاران مازندران

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران گفت: خادمیاران استان، فرهنگ کتاب‌خوانی را ترویج می‌دهند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمد‌اسماعیل امام‌زاده دبیر کانون خدمت رضوی استان در جلسه اعضای ستادی استان  و به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: فرهنگ مطالعه در جامعه به ویژه دربین خانواده‌ها باید ترویج داده شود.

وی افزود: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصت خوبی است، تا با تبلیغ مناسب، سرانه مطالعه را افزایش دهیم.

دبیر کانون های خدمت رضوی مازندران بیان کرد: مطالعه کتاب به‌ویژه کتب دینی مانند قرآن کریم، ادعیه و زندگی‌نامه ائمه اطهار علیهم السلام همراه با درک درست مفاهیم آن ها می‌تواند راهگشای بسیاری از چالش‌های زندگی امروزی باشد.

امامزاده، به همکاری دفاتر کانون های خدمت رضوی در ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های مدون فرهنگی و هنری و دینی در ترویج این موضوع با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی هر منطقه طی سال به صورت ویژه و حتی در نقاط دور افتاده درقالب اردوی جهادی برای تبلیغ کتاب وکتابخوانی و فرهنگ رضوی اجرا می‌شود.

وی با قدردانی ازهمه خادمیاران رضوی که برای خدمت به بارگاه رضوی برای شیفت خدمت به مشهد اعزام می‌شوند و یا در مناطق مختلف استان مازندران خادم رضوی هستند، از مسئول کانون کتاب خواست تا با همکاری نهادهای فرهنگی مانند اداره کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در ترویج این عمل خیر تلاش کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی