پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۶

میزبانی خادمیاران کانون ورزش زورخانه ای میانه از پهلوانان ورزشی

خادمیاران رضوی کانون ورزش زورخانه ای علی بن ابیطالب(ع) میانه این هفته در هیئت محبان علی بن ابیطالب میزبان پهلوانان و قهرمان ورزشی بودند.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جعفر نوری مسئول کانون موضوعی ورزش میانه و مدیر زورخانه علی بن ابیطالب(ع) در این خصوص گفت: مراسم هفتگی هیئت عزاداری محبان علی بن ابیطالب(ع) کانون ورزش زورخانه ای میانه با حضور پهلوانان و ورزشکاران و مسئولین شهرستان به طور مستمر برگزار می شود و این هفته نیز خادمیاران رضوی میزبان مسئولین و چهره های ورزشی و فرهنگی شهرستان بودند.
وی سخنرانی مذهبی و مداحی را از برنامه های اجرا شده در این مراسم عنوان کرد و افزود: برنامه های مذهبی، فرهنگی در کنار ورزش زورخانه ای در راستای جذب نیرو و تنوع بخشی به برنامه های کانون ورزشی خدمت رضوی در حال انجام است.
نوری اضافه کرد: مراسم این هفته در حسینیه فاطمه الزهرا(س) میانه برگزار شد و مسعود هاشم زاده قهرمان کشتی جهان، فرشاد ولی پور قهرمان پرورش اندام جهان و حامد وفائیان از مقام آوران والیبال در رده های ملی و جهانی از جمله قهرمانان ملی ورزشی میانه حاضر در این مراسم بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی