پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسب گرامیداشت هفته بسیج صورت گرفت
۱۴۰۱-۰۹-۰۵

برپایی نمایشگاه کتاب در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها 

 به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه های کتاب در کتابخانه‌های وابسته آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها برپا شد.

به گزارش آستان قدس، در این نمایشگاه‌ها تفکر بسیجی، فعالیت‌های بسیج در زمان جنگ و دوران بعد از دفاع مقدس، ضرورت تشکیل بسیج و ذکر خاطرات بسیجیان محورهای موضوعی معرفی کتاب قرار گرفته است.
مجموعه روزشمار جنگ ایران وعراق، فرهنگ جبهه از سید مهدی فهیمی، دانشگاه و فرهنگ ایثار و شهادت، مجموعه قصه فرماندهان، مجموعه چلچراغ ( زندگی نامه و خاطرات شهیدان)، مجموعه قصه سرداران، کتاب دا، نورالدین پسر ایرانی، بابا نظر و... برخی از آثاری است که در این نمایشگاه‌ها در معرض بازدید قرار گرفته است. 
«پلاك ارادت و پايداري»، «بسيج لشكر مخلص خدا»،«شجره طیبه» از اسامی پرتکراری است که بر نمایشگاه‌های برگزار شده در کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان الصاق شده است.
کتاب‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه‌ها قابل امانت به اعضای کتابخانه است و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان هفته بسیج از نمایشگاه‌های برگزار شده بازدید به عمل آورند. 
شایان ذکر است کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی هم سو با سایر بخش‌های سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز استاد این آستان، در راستای آشنایی مخاطبان با مناسبت‌های ملی و مذهبی برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار موضوعی را در دستور کار خود قرار داده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی