پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۲-۱۴

تجلیل از خانواده شهدای اصفهان در ویژه برنامه ماه شعبان

با همت و همکاری کانون های تخصصی ایثار و شهادت، کانون تخصصی قرآن و کانون تخصصی سلامت و تعلیم و تربیت و همچنین با حضور پر شور مردم شهیدپرور این شهرستان ویژه برنامه ماه شعبان در مسجد عسکریه برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، با حضور خادمیاران رضوی و خانواده های معظم شهدا، محفل ختم کامل قرآن یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا در مسجد عسکریه برقرار شد و کانون تخصصی سلامت نیز مشغول به ارائه مشاوره درمانی و کنترل فشار حاضرین در این مکان شد.

همچنین نشستی صمیمی و گفتگویی دوستانه با دختران نوجوان در خصوص اهمیت و جایگاه والای قرآن کریم در زندگی و اهمیت عمل به دستورات الهی جهت حفظ شخصیت و کرامت انسان از جمله حفظ حجاب و کرامت زن برگزار شد.

در ادامه این مراسم که پس از اقامه نمازبرگزار گردید ضمن تلاوت صلوات خاصه، حاضرین به سخنرانی حجت الاسلام عباسی فرزند شهید مصیب عباسی گوش جان سپردند.

در پایان برگزاری این مراسم با شکوه فرهنگی ضمن تلاوت زیارت امین الله با اهدای گل از خانواده  9 شهید محله تجلیل به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی