پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۱۳

رویداد ملی «افول ابرهه» در میقات الرضا به کار خود پایان داد 

مراسم اختتامیه رویداد ملی «افول ابرهه» با حضور جمعی از هنرمندان کشور  با میزبانی آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم اختتامیه رویداد ملی «افول ابرهه» با حضور جمعی از هنرمندان از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، فارس، کرمان، مازندران، گلستان، لرستان و اردبیل همراه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این مراسم گفت: گاهی اوقات خلق یک اثر توسط هنرمند تاثیر و ماندگاری آن از هر کار فرهنگی بالاتر است.
وی افزود: انقلاب صدها نشانه و اعجاز دارد که یکی از مهمترین معجزه آن واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس است.
در این برنامه خادمین آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) فضای رویداد ملی «افول ابرهه» را عطرآگین کردند.
همچنین در حاشیه این مراسم هنرمندان در مدت سه روز اعتکاف هنری در آستان مبارک 53 اثر با محوریت شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خلق کردند.
مرثیه سرایی، پخش گزارش تصویری از برگزاری رویداد و نمایش آثار خلق شده و توزیع نبات متبرک حضرت از دیگر برنامه‌های این حرکت فرهنگی بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی