پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۲-۳۰

جشنواره سرود، مسابقه و خدمت در دهه کرامت ویژه دانش آموزان مدارس امام رضا(ع) 

هر ساله در آستانه دهه کرامت، همه ارکان منتسب به آستان قدس رضوی، با آمادگی کامل و کوله‌باری از جشن‌ها و ویژه‌برنامه‌ها به استقبال این ایام پر خیر و برکت می‌روند. 

به گزارش آستان نیوز، این روزهای باقیمانده تا یکی از برجسته‌ترین رویدادهای تقویمی مشهدالرضا(ع) در فاصله ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و خجسته میلاد حضرت اباالحسن علی بن موسی الرضا(ع)، بنیاد فرهنگی رضوی نیز با بسته‌ای از برنامه‌ها ویژه مخاطبان کودک و نوجوان دانش آموز به پیشواز دهه کرامت رفته است.    
 

دلنوشته‌ای برای دخترم
در آستانه روز دختر، مسابقه «نامه‌ای به دخترم» در قالب نامه پدر و مادرها به دخترشان از اقصی نقاط ایران و خارج از کشور در طول دهه کرامت به اجرا درمی‌آید. 
 

جشن دخترانه 
در همین تاریخ، جشنی به عنوان «مثل معصومه(س)» نیز در ابتدایی دخترانه امام رضا(ع) واحد5و17 برپا خواهد شد تا ضمن آغاز رسمی اعیاد دهه کرامت در مدارس امام رضا(ع)، دختران دانش آموز، روز دختر را جشن‌ بگیرند. 
 

آغاز به کار سامانه خادمیاران نوجوان 

رونمایی از سرود رسمی مدارس امام رضا(ع) از دیگر رویدادهای این دهه مبارک است که قرار است در جریان جشن‌های این دهه اجرا شود. همچنین احیای طرح «خادمیاران نوجوان رضوی» در قالب مراسم افتتاحیه‌ای در این ایام کلید می‌خورد تا ضمن بازنگری در اعضای فعلی خادمیاران رضوی، فرایند انتخاب متقاضیان خدمت در دستگاه نورانی امام رئوف آغاز شود.  

پاتوق فرهنگی در روزهای ولادت 
به علاوه، در سه روز منتهی به ولادت حضرت رضا(ع)، پاتوق فرهنگی و تربیتی در قالب 5 غرفه‌ با درون‌مایه فرهنگی و سرگرمی مناسب فعالیت‌های کودکانه، بازی‎های ورزشی، سن اجرای عمومی، نورافشانی و پذیرایی برای استفاده همه مخاطبان در محل میدان جانباز در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

تشییع باشکوه شهدای خدمت قدردانی مردم از یک عمر تلاش‌های خالصانه آن‌ها بود
تولیت آستان قدس رضوی مراسم باشکوه تشییع شهدای خدمت در شهرهای مختلف را یک قدردانی اجتماعی از یک عمر تلاش و زحمات خالصانه…

تلویزیون اینترنتی