پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد
۱۴۰۲-۰۳-۰۱

مشهد یکپارچه امام رضایی می‌شود / فضاسازی ویژه شهری به مناسبت دهه کرامت

با آغاز دهه کرامت و در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا(ع) شهر مقدس مشهد حال و هوایی متفاوت به خود گرفته و با همکاری خادمان آستان قدس رضوی و خادمان شهر بهشت، این قطعه از بهشت زیباتر از همیشه برای زائران و مجاوران حضرت چشم‌نواز شده است.

به گزارش آستان نیوز، بخشی از برنامه‌های ویژه آستان قدس رضوی در دهه کرامت، به حوزه فضاآرایی شهری و ایجاد شور و نشاط از طریق زیباسازی شهر مشهد اختصاص یافته که این هدف با مشارکت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس و شهرداری مشهد در حال انجام است و با نزدیک شدن به سالروز ولادت امام رضا(ع)، بر زیبایی آن افزوده می‌شود.

 

طراحی 10 هویت بصری برای فضاآرایی شهرها

به این منظور به مناسبت ایام دهه کرامت 10 طرح برگرفته از هویت بصری واحد به منظور چاپ و نصب در استرابورد ها، بیلبوردها، پلها، دیوارنگارهها، تابلوهای تبلیغاتی و... در سراسر کشور و شهر مشهد طراحی و آماده سازی شده و در اختیار شهرداری‌های کلانشهرها و شهرهای مختلف قرار گرفته است.

 

اکران اشعار امام رضایی و دیوارنگاره‌های رضوی

در همین راستا با همکاری شهرداری مشهد اکثر تابلوهای شهری سطح شهر مشهد نیز در ایام دهه کرامت به صورت یکپارچه به مفاهیم برگرفته از احادیث امام رضا(ع)، اشعار و پیام‌های زیبا، امام رضایی مزین می شود.

همچنین اجرای دو دیوارنگاره در چهارراه شهدا و ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی و پخش ویدئو مپینگ، از جمله فعالیت‌های تبلیغات محیطی مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت است.

اجرای تبلیغات محیطی در ورودی های حرم مطهر، مبادی ورودی شهر شامل فرودگاه، راه‌آهن، ترمینال و نصب بنر روی رولآب‌های موسسات آستان قدس رضوی از دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی این مجموعه به شمار می رود.

گفتنی است طرح های هویت بصری طراحی شده از طریق کانال‌های سقاخانه در شبکه های اجتماعی به نشانی sagha_qhoneh و همچنین سایت media.razavi.ir برای عموم علاقه‌مندان نیز در دسترس قرار گرفته است.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی