پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در دهه کرامت صورت گرفت
۱۴۰۲-۰۳-۰۶

اعزام ۸۰ مددجوی قزوینی به مشهد مقدس

۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد طارم همزمان با ایام دهه مبارک کرامت، با مشارکت بنیاد علوی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در میلاد امام رضا(ع)، میهمان این امام رئوف باشند.

به گزارش آستان نیوز از قزوین، همزمان با ایام دهه مبارک کرامت که از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می شود و با میلاد امام رضا(ع) پایان می یابد، اردوی تفریحی و زیارتی مددجویی برگزار شد.

نخستین اردو در آغازین روزهای دهه کرامت برای ۱۲۰ نفر از مددجویان برگزار شد که در این سفر زیارتی سه روزه، زیارت بارگاه حضرت معصومه(س) در قم و مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شد.

در اردوی دیگر ۸۰ نفر از مددجویان طارم، با مشارکت بنیاد علوی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در میلاد امام رضا(ع)، میهمان این امام رئوف باشند.

در این برنامه زیارتی که با اعزام مددجویان با قطار انجام شد، کلیه هزینه های اقامتی و سکونت توسط بنیاد علوی و هزینه های ایاب و ذهاب توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تأمین شده است.

این برنامه های اردویی که محوریت آن زیارتی است برای ارتقای فرهنگی و معنوی مددجویان تدارک دیده شده است که عموم مردم نیکوکار می توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی