پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام محقق شد؛
۱۴۰۲-۰۳-۱۰

افتتاح مرکز جدید کانون حضرت معصومه(س) ارومیه در منزل مجاهد نستوه آذربایجان

با حضور خادمان رضوی و در سالروز میلاد حضرت امام رضا علیه السلام مرکز جدید کانون خدمت رضوی حضرت معصومه سلام الله علیهای ارومیه افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی، در این مراسم که با حضور خادمان کاروان زیر سایه خورشید برگزار شد، صلوات خاصه حضرت رضا علیه السلام و مدیحه سرایی توسط یکی از خادمین حرم رضوی قرائت شد و دل های عاشقان را روانه مشهد الرضا کرد.
در ادامه، منزل مجاهد نستوه آذربایجلن مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی که توسط همسر ایشان وقف دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان شده بود فعالیت خود را آغاز کرد.
به پاس این خدمت، از همسر مرحوم حسنی با تابلوی قطعه فرش متبرک امام رضا علیه السلام تجلیل و به ده نفر از خادمیاران فعال کانون خدمت رضوی حضرت معصومه تقدیرنامه و به ۱۴ دختر خانواده مددجویی که به سن تکلیف رسیده بودند، چادرنماز و بسته معیشتی اهدا شد.
در سالروز میلاد امام رئوف ۵۰ بسته معیشتی توسط کانون خدمت رضوی حضرت معصومه سلام الله علیها به خانواده های تحت حمایت این کانون اهدا شد.
این مراسم که به پرجم سبز گنبد رضوی مزین شده بود، با مولودی خوانی و پخش شیرینی و شربت و برش کیک میلاد امام رضا علیه السلام‌ به پایان رسید.
برای تهیه بسته های معیشتی ۴۰ میلیون تومان و ذبح قربانی و پذیرایی ۲۴ میلیون تومان و جمعا ۶۴ میلیون تومان هزینه شد.
گفتنی است در این منزل وقفی فعالیت کانون خدمت رضوی حضرت معصومه(س) در راستای اهداف کانون‌های خدمت رضوی صورت خواهد گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی