پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با فصل تابستان انجام می‌شود، 
۱۴۰۲-۰۴-۰۳

زیارتگاه شهید مدرس میزبان ویژه برنامه‌های طرح غنی سازی اوقات فراغت 

زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) همچون سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی با طراحی برنامه‌های متنوعی در قالب طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان آماده ارائه خدمات آموزشی به جوانان و نوجوانان است‌.

به گزارش آستان نیوز، مجتمع فرهنگی زیارتگاه شهید آیت الله مدرس با محوریت اهداف و وظایف تعریف شده برای این مجموعه در ایام تابستان همه ساله برنامه‌های متنوعی را طراحی و با پشتیبانی موسسه فرهنگی و بقاع متبرکه آستان قدس رضوی اجرا می‌کند.

محمد یعقوبی در باره این طرح گفت: غنی سازی اوقات فراغت، ترویج معارف قرآنی و اسلامی، افزایش معلومات دینی و شناسایی استعدادهای فراگیران از مهم ترين اهداف اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت زیارتگاه شهید آیت الله مدرس است.
وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های طرح تابستان این مجموعه فرهنگی با محوریت حوزه‌های قرآن و معارف اسلامی، مهارتی، سبگ زندگی، آموزش عمومی و هنرهای تجسمی طراحی شده است، اظهار کرد: برپایی كلاس هاي روخواني، روان خواني، تجويد، صوت و لحن، حفظ و آموزش مداحی همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی تدبر در قرآن، احکام، آشنایی با نهج البلاغه و صحیفه سجادیه و پاسخگویی به شبهات دینی و اخلاقی از جمله برنامه‌های طراحی شده در حوزه قرآن و معارف اسلامی است.
یعقوبی ادامه داد: با توجه به اهمیت جایگاه اوقات فراغت در تعلیم و تربیت نوجوانان کلاس‌های آموزشی متنوعی نیز در حوزه مهارتی و فنی حرفه‌ای ویژه خواهران و برادران تدارک دیده شده است.
وی پرداختن به موضوعات خانواده، سبک زندگی، مديحه سرایی، نقاشي، خوشنويسي، كامپيوتر، زبان انگليسي و ... را از دیگر برنامه‌های اجرایی در طرح اوقات فراغت زیارتگاه شهید مدرس عنوان کرد.
یعقوبی گفت: برپایی کلاس‌های هنری و کارگاه‌های سبک زندگی و برگزاری جنگ‌های شادی و معنوی و اردوهای تفریحی و ... از دیگر فعالیت‌هایی است که در حاشیه برنامه‌های اوقات فراغت تابستان و به منظور بهره مندی جوانان و نوجوانان اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی