پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۵-۱۲

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی چهره‌ برتر صنعت و اقتصاد کشور در سال 1402 شد

مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد ایران، به عنوان چهره‌ نامی صنعت و اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲ معرفی و از تلاش‌های او در پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، مهارم تورم و رشد تولید تقدیر شد.

به گزارش آستان نیوز، در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور که مدیران عامل شرکت‌های مطرح و فعالان حوزه کسب‌وکار حضور داشتند، از مدیران تاثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر شد.
در بخشی از تقدیرنامه دکتر مهدی قربانی آمده است: «در سال ۱۴۰۲ که مزین به نام مهار تورم و رشد تولید است، لازم می‌دانیم پس از ارزیابی‌های انجام شده از سوی کمیته علمی در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، از تلاش‌های بی‌شائبه و ستودنی جنابعالی که با همت والای خود در مسیر تولید و کارآفرینی به عنوان یکی از مدیران جهادی که در ایجاد سازمانی توانمند و موفق گامی موثر نهاده‌اید، قدردانی کرده و توفیقات روزافزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کنیم»
 

رشد تولید تا کمک به مهارم تورم
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت در راستای مهار تورم و رشد تولید اظهار کرد: این مجموعه علاوه‌بر ارتقاء کیفی محصولات بتنی، توانسته است زنجیره تامین و ارزش را با استفاده از توان داخلی و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان در تهیه ملزوماتی از قبیل سیلیس، پودر آلومینیوم، پالت و آهک تکمیل کند و تولیدی بالاتر از توان اسمی داشته باشد. 
دکتر محمود قربانی گفت: علاوه‌براین، پس از ۲۰ سال، شاهد راه‌اندازی دوباره کارخانه سنگ نهبندان در سال جاری بودیم.
او افتتاح پروژه‌های بیست و چهارمین مجتمع بین راهی امام رضا(ع) در محور بندرگز – گلوگاه در استان گلستان و نیز کتابخانه در منطقه کم‌برخوردار بشرویه را بخشی دیگر از اقدامات این شرکت در سال 1402 برشمرد.
مدیرعامل شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی ادامه داد: این شرکت همچنین با بهره‌گیری از استعداد، توان و خلاقیت کارکنان خود توانسته است خود را به عنوان مجموعه‌ای پیشرو و شاخص در بومی‌سازی تکنولوژی و نیز استفاده از مصالح و روش‌های نوین بشناساند.
او درباره برخی اقدامات موثر بر مهارم تورم هم خاطرنشان کرد: کاهش هزینه‌های تولید، بهینه‌سازی مصرف انرژی در بخش‌های تولیدی، اصلاح فرآیندها و آموزش کارکنان، باعث کاهش بهای تمام شده محصولات و خدمات شرکت شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی