پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۰۹-۲۹

حماسه یلدایی از خادمیاران محمودآبادی

خادمیاران شهرستان محمودآباد، سفره شب یلدای خانواده کم‌بضاعت را به مهر رضوی متبرک کردند.

به گزارش آستان‌ نیوز از مازندران، سید علی هاشمی‌نسب، با اعلام این مطلب گفت: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا و در چهارشنبه امام رضایی خادمیاران امام رئوف(ع) این شهرستان در یک اقدام کم‌نظیر و حماسه‌گونه مبادرت به تهیه و بسته‌بندی حدود ۱۵۰۰ بسته یلدایی با عنوان «بسته‌های یلدایی امام رضایی» کردند. 

دبیر کانون‌های خدمت رضوی محمودآباد افزود: بسته‌های یلدایی با حضور جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد در بیت‌الرضا(ع) این شهرستان بسته‌بندی و آماده توزیع شد.

وی گفت: این اقلام شامل انار، پرتقال، نارنگی، خیار، کیوی، ازگیل، شیرینی، شکلات، پفیلا و تخمه آفتاب‌گردان بود که در قالب یک بسته‌بندی باکیفیت به کانون‌های خدمت رضوی محلی تحویل داده شد تا به دست حدود ۱۵۰۰ خانواده‌ کم‌بضاعت هدف برسد. 

همچنین به ازای هر ۱۰ بسته یلدایی، یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج یا یک بسته یک‌ کیلویی گوشت گوسفند به کانون‌ها تحویل داده شد تا به دست خانواده کم بضاعت‌تر از دیگر خانواده‌های تحت پوشش برسد.

هاشمی‌نسب ارزش ریالی این ۱۵۰۰ بسته یلدایی را حدود ۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: کل این مبلغ از محل مساعدت‌های خیرین و خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد تأمین شده است.

گفتنی‌است شهرستان محمودآباد دارای ۵۸ کانون خادمیاری محلی است و هر ساله در آستانه شب یلدا، بسته‌های یلدایی توسط خادمیاران رضوی تهیه شده و به خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش این کانون‌ها اهدا می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی