پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۰-۲۱

همایش آموزش و تبیین کانون‌های محله‌ای شهرستان شهرکرد

نخستین همایش آموزشی خادمیاران و یاوران رضوی کانون‌های محله‌ای شهرستان شهرکرد با هدف تبین رویکردهای جدید مرکز خادمیاری برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از چهار محال و بختیاری، حجت الاسلام ابراهیم حجت‌پناه مدیر کانون‌های خدمت رضوی در همایشی که 20 دی برگزار شد با تاکید بر گسترش شبکه خدمت‌رسانیبه مردم، گفت: خادمیاران در کانون‌های محله‌ای می‌توانند در خدمت به محرومین و ترویج سبک زندگی رضوی کمک‌های موثری انجام دهند.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های خالصانه مجموعه و حضور پرشور خادمیاران در نشست  قدردانی و بر اهمیت انجام اقدامات موثر به نام امام رضا(ع) در مناطق مختلف فعالیت تاکید کرد.
معاون خادمیاری کانون‌های محله‌ای نیز در خصوص بهبود عملکرد کانون‌ها گفت: به فضل الهی این نشست‌ها تا رسیدن به اهداف مدنظر کانون‌های خدمت رضوی ادامه می‌یابد.
در این نشست مسئول آموزش سامانه خادمیاری استان نیز نسبت به آموزش سامانه و گزارش نویسی و دیگر مشکلات خادمیاران به بحث و گفتگو پرداخت و در آخر ضمن معرفی از وبلاگ  https://razavichb.blog.ir/  مدیریت کانون‌های خدمت رضوی چهار محال و بختیاری برای استفاده بهتر آموزش خادمیاران رونمایی کرد.
در این همایش بیش از 100 نفر از خادمیاران کانون‌های محله‌ای روستاهای کاکلک، هرچگان، پیر بلوط، ارجنک و کانون مسجد جامع شهرکرد، مسجد ابالفضل (ع) و مسجد فاطمه زهرا (س) حضور داشتند. 
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی