پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت اداره انتظامات حریم حرم مطهر رضوی انجام شد؛ 
۱۴۰۲-۰۹-۲۸

اهدای لباس گرم به دانش‌آموزان نیازمند در حاشیه شهر 

به همت اداره انتظامات حریم حرم مطهر رضوی، تعداد  بیش از 400  البسه گرم به دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت حاشیه شهر مشهد اهدا شد. 

به گزارش آستان نیوز، در آستانه فرارسیدن فصل زمستان، جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی مشغول به خدمت در اداره انتظامات حریم حرم مطهر رضوی با خرید و اهدای البسه گرم به دانش‌آموزان مناطق محروم و حاشیه شهر موجبات شادی این دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها را فراهم کردند. 
غلامرضا باکمال، سرکشیک هشتم انتظامات حریم حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر گفت: صبح امروز 28 آذر ماه 48 نفر از دانش‌آموزان پسر از یک مجتمع آموزشی واقع در شهرک شهید رجایی مشهد ضمن حضور در حرم مطهر رضوی و بهره‌مندی از خوان پربرکت رضوی، هدایای خود را دریافت کردند. 
وی تصریح کرد: طبق آماری که مدیران مدارس حاشیه شهر ارائه کرده‌اند، امسال تعداد 444  لباس گرم زمستانی به همت خدُام اداره انتظامات حریم حرم رضوی برای دانش‌آموزان کم‌بضاعت این مناطق تهیه شده است که 48 دست از این لباس‌ها صبح امروز طی مراسمی به جمعی از دانش‌آموزان کم‌بضاعت اهدا شد. 
وی اظهار کرد: تلاش می‌شود حتی‌المقدور با دعوت دانش‌آموزان مناطق محروم به حرم مطهر رضوی و بهره‌مندی آنها از فیض زیارت امام مهربانی‌ها و دعوت از آنها برای متنعم شدن از خوان بابرکت رضوی، این هدایا با احترام به آنها تقدیم شود اما در صورت فراهم نبودن شرایط حضور آنها در این حریم ملکوتی هدایا برای آنها ارسال خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی