پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی
۱۴۰۲-۱۱-۲۲

کودکان انقلابی سالگرد چهل و پنجمین طلیعه انقلاب را جشن گرفتند

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی، همزمان با شب ۲۲ بهمن جشن چهل‌وپنجمین فجر شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران در مساجد شهر مشهد که دارای شعب مهدالرضا(ع) هستند، برگزار شد.

به گزارش آستان‌نیوز، این مراسم‌های جشن و سرور در قالب جنگ شادی در۲۴ مسجد شهر مشهد که کلاس‌های مهد الرضا(ع) در آن دایرمی‌شود از جمله مساجد 14 معصوم وحدت 12، مسجد پنج تن بهشتی 40، مسجد 14 معصوم عبادی 75، مسجد موسی بن جعفر پایداری 2، مسجد امام رضا توس 2 و... میزبان حضور نوآموزان قرآنی آستان قدس رضوی و والدین آن‌ها بود.

طی این ویژه‌برنامه‌ها که به‌منظور تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی با بهره‌گیری ازفعالیت‌های فرهنگی و هنری نشاط‌بخش صورت‌ گرفت با تلاوت قرآن و قرائت صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و سرود جمهوری توسط اولیا وکودکان آغازشد، با قصه‌گویی و اجرای گروه سرود ، نمایش عروسکی، خواندن شعرها و شعارهای انقلابی و مسابقه در بین نوآموزان ادامه یافت و با نورافشانی و گلبانگ الله اکبر برنامه به پایان رسید.

مجریان کودک و نوجوان نیز در این مراسم حضورداشتند و با اجرای فعالیت‌های متنوع و شادی‌آفرین، یک شب شیرین و دوست‌داشتنی را برای کودکان ماندنی‌کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی