پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۲۲

اجرای طرح رمضانی کانون حقوقی خدمت رضوی استان قم

به همت خادمیاران‌ کانون حقوقی خدمت رضوی استان قم و در ایام ماه مبارک رمضان، مشاوره حقوقی فردی در قالب طرح میز خدمت رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش آستان نیوز از قم، مهدی پیشوایی دبیر کانون حقوقی استان قم گفت: در این طرح  مشاوره حقوقی توسط کارشناسان ارشد (حقوقدانان، وکلا، قاضی)، به مراجعه‌کنندگان با هرگونه تمکن مالی و یا به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود.
 پیشوایی افزود: در این طرح هر مراجعه کننده با هر توان مالی می تواند به میزهای خدمت مشاوران حقوقی مراجعه کرده و مهمان امام رئوف علیه السلام باشد.
دبیر کانون حقوقی استان قم بیان کرد: در این طرح شنبه‌ هر ماه، امزاده شاه سید علی ساعت ۱۶ تا ۱۸، یک شنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ شهر قائم بلوار کبیری کوچه ۱۷ روبروی کلانتری ساختمان واقع در بوستان اطلس، دوشنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ امامزاده موسی مبرقع اتاق مشاوره (محله آذر، چهل اختران) و  سه شنبه‎ها از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در مسجد جمکران، از سمت باب‌المعصومه(س) در صحن پیامبر اعظم(ص) و ساختمان علامه حلی پذیرای مراجعه کنندگان  خواهند بود.
وی درخصوص چهارشنبه‌های امام رضایی افزود: چهارشنبه‌های امام رضایی از ساعت ۱۷ تا ۲۰/۳۰با طرح مدون صدرالاشاره ( یک حقوقدان، یک وکیل، یک قاضی) در انتهای دورشهر، میدان رسالت برج سفید، طبقه۴ در دفتر وکالت دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان با تعیین وقت قبلی از شنبه تا سه شنبه از طریق تماس با شماره تلفن 02537401034 پذیرای افراد کم برخوردار می‌باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی