پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۱-۱۷

بزرگداشت نام و یاد شهدا در محافل انس با قرآن در قم

در محفل انس با قرآن قم به منظور بزرگداشت شهدا ثواب جز خوانی به روح شهیدان هدیه می‌شود که ثواب روز بیست و یکم ماه رمضان به شهید والا مقام غضنفر غلامی هدیه شد.

به گزارش آستان نیوز از قم، سید علیرضا حسینی معاون کانون‌های محله‌ای قم گفت: این محفل قرآنی در روزهای ماه رمضان در بوستان اطلس شهر قائم قم با همکاری کانون‌های محله‌ای، کانون قرآن، مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و بنیاد شهید و ایثارگران استان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در این مراسم که با حضور عموم مردم و خادمیاران رضوی انجام می‌شود هر روز یک خانواده شهید دعوت شده و همچنین در این برنامه روزانه ضمن معرفی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تعدادی سوال قرآنی و دینی از حضار مطرح و جوایزی به برگزیدگان اهدا می‌شود.
معاون کانون‌های محله‌ای قم بیان کرد: در ادامه مراسم جز خوانی روز بیست و یک ماه رمضان  از طرف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هدیه‌ای به رسم يادبود به خانواده محترم شهید غضنفر غلامی اهدا شد و همچنین در انتهای مراسم به مناسبت شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) توسط کانون تبلیغ دینی به مداحی و سینه زنی پرداخته شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی