پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان انجام شد؛
۱۴۰۳-۰۱-۲۷

راه‌اندازی دفتر حقوقی آزادسازی مددجویان غیرعمد در اداره کل زندان‌های کرمان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان از راه اندازی دفتر حقوقی آزادسازی مددجویان غیرعمد در اداره کل زندان‌های کرمان توسط خادمیاران رضوی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، سعید کاظمی‌پور به یکی از مؤثرترین خدماتی که در رفع موضوعات و مشکلات اجتماعی بسیار با اهمیت است اشاره کرد و گفت: کانون حقوقی با همت خیرین و عوامل اجرایی آستان قدس رضوی دفتری به نام دفتر حقوقی آزادسازی مددجویان غیرعمد را در اداره کل زندان‌های کرمان افتتاح کرده است تا بتوانیم به زندانیان و خانواده‌های آنان کمک و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کنیم.
وی ادامه داد: کانون حقوقی با همت خیرین و  عوامل اجرایی آستان قدس رضوی دفتری به نام دفتر «حقوقی آزادسازی مددجویان غیرعمد» را در اداره کل زندان‌های کرمان افتتاح کرده است تا بتوانیم به زندانیان و خانواده‌های آنان کمک و مشاوره حقوقی رایگان ارائه کنیم.
کاظمی‌پور افزود: امیدآفرینی می‌تواند حتی در ارائه یک خدمت به صورت مشاوره‌ای در راستای تقویت آگاهی فرهنگی افراد باشد و کانون مشاوره حقوقی متشکل از خادمیاران رضوی در کرمان نیز همین مسیر را اجرا کرده است.
مدیرکانون‌های خدمت رضوی با بیان اینکه کانون حقوقی تخصصی «عدالت رضوی» در کرمان تا به امروز نزدیک به ۳۵ هزار مشاوره حقوقی در زمینه‌های کیفری و حقوقی به مردم و خانواده‌ها ارائه داده است، عنوان کرد: کانون حقوقی در قسمت ارجاع‌به پرونده‌ها به وکلای دادگستری نیز نقش برجسته‌ای را ایفا کرده و ارجاع کلی پرونده به وکلا را در سابقه کاری خود دارد.
کاظمی‌پور به نقش مهم قضات، وکلا و کارشناسان حقوقی در چهارشنبه‌های رضوی اشاره کرد و گفت: این امر سبب شده، مردم و حتی خادمیاران دیگر کانون‌ها از دانش و تخصص این افراد برای پیگیری در خصوص پرونده‌های حقوقی خود بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی