پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۰۲

خادمیاران‌ رسانه استان تهران پیشرو در تولید محتوا و باز نشر

خدمت۵۰۰ نفر از خادمیاران در تولید بیش از۴۵۰۰ اثر رسانه‌ای در استان تهران ثبت شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، دبیر کانون تخصصی رسانه و فضای مجازی استان تهران گفت: در سال گذشته خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی رسانه بیش از دو هزار و پانصد عکس نوشته و همچنین تولید و انتشار 800 کلیپ، تولید و بازنشر بیش از یک هزار عکس نوشته، استوری، پادکست و ..... تولید کردند.
 وی گفت: حضور در برنامه‌های متنوع استان، ضبط و تولید 150 دقیقه تیزر گزارشی، میزبانی از کارگروه پهنه ۵ کشور و تولید کلیپ و تیزر، تولید کلیپ‌های آموزشی، مناسبتی و خدمات رضوی و انتشار در شبکه‌های اجتماعی، پوشش خبری و تصویری مواکب کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در مرز مهران، مسیر پیاده‌روی اربعین و کربلا، ارسال محتوای خبری به صدای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها در سالی که گذشت انجام شده است. 
زمردی با اشاره به اینکه در استان تهران 620 نفر خادمیار رسانه‌ای مشغول هستند، گفت: باتوجه به گستردگی استان تهران و ضرورت پوشش رسانه‌ای برنامه‌ها خادمیاران این کانون به کارگروه‌های تخصصی تقسیم شده‌اند که 350 نفر در کارگروه‌ها به صورت شیفت فعالیت می‌کنند.
وی گفت: استان تهران بعد از کرمان بالاترین میزان تولید خبر را در سال گذشته درکارنامه خدمتی ثبت کرد که بیشترین تعداد اخبار مربوط به منطقه ۵، ۱۴، ۲۱ و شهرستان‌های شهریار، ری و قرچک است.
 زمردی با اشاره به اهمیت و رسالت رسانه‌ای و جایگاه خاصی که یک‌خادمیار دارد بیان کرد: ماموریت یک خادمیار رسانه مشخص است و می‌بایست تمام تلاش خود را بکار ببندد تا بتواند خدمات رضوی را با قلم خود، دوربین، تولید محتوا و بازنشر در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را به مخاطب منتقل کند.
زمردی گفت: مستند سازی از فعالیت‌های خادمیاران، تولید محتوای چهارشنبه‌های امام رضایی، هماهنگی با صدای جمهوری اسلامی ایران برای پخش صلوات خاصه در ساعات ۸ صبح و شب، آموزش خبرنویسی، آموزش گویندگی و هماهنگی با رادیو ایران به منظور تولید برنامه رادیویی خورشید هشتم از جمله فعالیت‌های خدمت رضوی استان تهران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی