پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۳

بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با ۳۶۰ عنوان از تازه‌های نشر به نمایشگاه کتاب تهران می آید

بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی امسال نیز همانند سال‌های گذشته با ارائه ۳۶۰ اثر از تازه‌های نشر خود در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور فعالی خواهد یافت.

به گزارش آستان‌نیوز، حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب و ارائه آثار با موضوعات مطالعات قرآنی، حدیث‌پژوهی، فقه و اصول، فرهنگ و سیره اهل بیت(ع)، کلام و فلسفه اسلامی، فرهنگ و سیره رضوی و... از جمله فعالیت‌های بین‌المللی بنیاد پژوهش‌های اسلامی است که در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی معاونت ترویج و اجتماعی‌سازی این مجموعه در دستور کار قرار گرفته است.
این مرکز علمی،پژوهشی امسال نیز همزمان با گشایش سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در این رویداد بزرگ فرهنگی حضور فعالی خواهد داشت و به عرضه آثار خود می‌پردازد.
 

عرضه 5800 جلد کتاب علمی و پژوهشی
بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در دو بخش ناشران عمومی و خارجی و عرضه ۲۷۰ عنوان کتاب به زبان فارسی در ۳۸۰۰ جلد و همچنین۹۰ عنوان کتاب به زبان عربی در ۲ هزار جلد اثر، آماده حضور در غرفه آستان قدس رضوی در این نمایشگاه است.
معرفی و ارائه تازه‌های نشر در سال 1402 و همچنین عرضه آثار پر مخاطبی که در سایر نمایشگاه‌ها با استقبال بالایی مواجه شده است، همچون پنجاهمین جلد از کتاب «المعجم فی فقه لغه القرآن و سر بلاغه» از جمله برنامه‌های محوری این مرکز در نمایشگاه یاد شده است.
همچنین با توجه به فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج(ع) و دهه کرامت و همزمانی این ایام با برگزاری این رویداد بزرگ، برنامه‌های علمی و فرهنگی متنوعی همچون نقد و معرفی آثار در قالب برگزاری نشست های علمی تدارک دیده شده است.
شایان ذکر است، مجموعه موسسات و مراکز فرهنگی و انتشاراتی فعال در حوزه نشر کتاب  آستان قدس رضوی اعم از موسسه چاپ و انتشارات به نشر همچون سالهای گذشته در قالب غرفه‌ای منسجم از موسسات علمی و فرهنگی، در این نمایشگاه حضور فعالی دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی