پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت دهه کرامت و هفته میراث فرهنگی؛
۱۴۰۳-۰۲-۲۵

نمایشگاه «تذهیب به روایت آثار کهن» در کتابخانه و موزه ملی ملک افتتاح می‌شود

به مناسبت دهه کرامت و هفته میراث فرهنگی، نمایشگاه تذهیب به روایت آثار کهن با عنوان «به لاجورد و به زر» در کتابخانه و موزه ملی ملک موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران افتتاح می‌شود. 

به گزارش آستان نیوز، نمایشگاه به لاجورد و به زر با محوریت معرفی آثار تذهیب کهن در ادامه برگزاری برنامه‌های چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری «ماه هشتم» مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و با همکاری موزه ملی ایران با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگ‌دوستان، چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 در ساعت 14 در نگارخانه این موقوفه در پایتخت گشایش می‌یابد.
این خبر حاکی است، این مؤسسه برنامه‌های متنوعی را در چارچوب برگزاری چهاردهمین رویداد فرهنگی هنری ماه هشتم از 21 تا 31 اردیبهشت سال جاری در این موقوفه اجرا می‌کند. 
شایان ذکر است، کتابخانه و موزه ملی ملک توسط حاج حسین آقا ملک در سال 1316 شمسی بر حرم مطهر رضوی وقف شده است و در حال حاضر به نشانی «تهران، خیابان امام خمینی، خیابان سی تیر، خیابان یارجانی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» پذیرای اهل هنر و تاریخ است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی